Česká spořitelna nabízí klientům se sluchovým postižením online tlumočení v pobočkách. Na tlumočení banka spolupracuje s obecně prospěšnou společností Tichý svět a lze je využít v 26 vybraných pobočkách.
Pro využití služby online tlumočení a online přepisu se klienti nejprve zaregistrují na webu
bankabezbarier.cz v sekci pro neslyšící a nedoslýchavé. Následně si z formuláře vyberou jednu z 26 poboček, kde je služba k dispozici, a vyplní důvod návštěvy, datum a čas. Během schůzky s pracovníkem je poté po celou dobu přítomen online tlumočník. Klienti tak vidí buď tlumočníka přímo na obrazovce, nebo záznam rozhovoru okamžitě přepsaný na displeji tabletu. Ve vybraných pobočkách mohou klienti využít také indukční smyčky pro zesílení a zkvalitnění zvuku.
Banka myslí i na klienty s tělesným a zrakovým handicapem. Pro klienty se zrakovým postižením je celý web uzpůsoben pro používání zrakových kompenzačních pomůcek. Ve spolupráci se Sjednocenou organizací nevidomých a slabozrakých bylo dalších 26 poboček vybráno pro umístění zvukové navigace.
Česká spořitelna má
264 bezbariérových poboček a 687 bankomatů se zvukovým výstupem pro nevidomé a 42 poboček nese označení Přátelské místo.