Dnes je Čtvrtek, 21. listopadu 2024, svátek má Albert
Kontaktní E-mail  

reklama - Sdružení Veleta, o.s.Reklama
 Články   Legislativa   Pomůcky   Adresář služeb   Poradna   Periodika   Servis pro NNO   Diskuse   Ankety   Kontakty  


Vyhledávání

 
hledat v textech článků
pouze ve zvolené rubrice

 
Rubriky

Akce
Auto-moto
Bariéry
Bydlení
Finance
Internet
Inzerce
Jak na to
Legislativa
Literatura
Média
Názory
O nás
Politika
Pomůcky
Poradna
Příběhy nevidomých
Rozhovory
Servis pro NNO
Granty
Škola občanské iniciat...
Vzdělávání
Služby
Sport
Stalo se
Volný čas
Vzdělávání
Zajímavosti
Zaměstnávání
Zdraví
 
Nejčtenější články

 
Naposledy přidané

 
Info E-Mail

Máte-li zájem přijímat novinky našeho webu, zaregistrujte se.

 
   odhlásit

Počet odběratelů: 6939
 
Webinfo


 

20.05.2003, 00:01 - rubrika " Servis pro NNO > Škola občanské iniciativy "
Škola občanské iniciativy 26. (Vedení kampaní)

Plánování kampaně

Před zahájením kampaně je kromě výše uvedeného třeba promyslet a stanovit co nejkonkretnější časový plán. Z něho potom můžete odhadnout také finanční náročnost kampaně, kolik budete potřebovat lidí apod.

Kampaň je relativně složitý problém, proto pro jeho lepší pochopení a zpřehlednění je dobré využít následujícího schématu.

Příklad plánovací tabulky

Na základě této tabulky zpracujte časový plán, nejlépe v měsíčním nebo týdenním členění. Nezapomeňte do něj zahrnout významné politické a mediální události, jako jsou volby abod. Není dobré, aby vrchol vaší kampaně kolidoval s předem známou událostí, která vaší aktivitu mediálně zastíní. U jednotlivých úkolů je vždy třeba připsat i osobu zodpovědnou za jeho splnění.

Neztrácejte přitom nervy a dobrou náladu! Vaší tvořivosti při tvorbě vlastních lepších plánů se nekladou meze.

Nenechte se deprimovat racionálním přístupem! Nemůžete, zvlášť na začátku, mít dokonalý systém a ve všem jasno. Ani se o to nemusíte snažit. Záleží totiž především na vaší povaze a přístupu.

Někdo pořídí s intuicí a improvizací než jiný s dokonalým plánem a organizací. Ideální je však kombinovat oba způsoby: v tvůrčím uvažování naslouchejte více vnitřnímu hlasu, ale v kontrole reality používejte plán a přirozeně rostoucí chaos potlačujte dobrou organizací.

Autor: Jan Piňos, Martin Ander, Milan Štefanec
Zdroj: Hnutí DUHA
Zpet ZpětTisk upravit pro tisk
 
Komentáře ke článku
Infoposel.cz nezodpovídá za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo smazat ty příspěvky, které budou obsahovat vulgární výrazy nebo poškozovat dobré jméno tohoto webu.
 
Žádné.
 
Jaký je Váš názor?

 
Do pole "kontrolní kód" opište prosím číslo z následujícího obrázku
kontrolní kód

Kontrolní kód :

Copyright © 2000-2024 Sdružení Veleta, o.s., Developed by Robert Zaborowski, Pulzní magnetoterapie