http://www.infoposel.cz --- tisk článku --- 01.11.2006, 10:10 --- rubrika " Zaměstnávání "

Pomoc, ztratil jsem místo! Víte, kde vám poradí hned

Čtrnáct pracovníků call centra totiž celé dny radí a odpovídá lidem na jakékoli "pracovní" dotazy.

Call centrum, je informační středisko zaměřené na pracovní problematiku. Už čtyři měsíce ho provozuje Ministerstvo práce a sociálních věcí.

Za tu dobu se na něj obrátily více než tři tisíce lidí.

"Máme k dispozici takzvanou znalostní databázi. To je seznam pěti stovek nejtypičtějších otázek a odpovědí. Ty jsou pak navíc rozdělené podle jednotlivých témat," přibližuje svou práci operátorka call centra Lucie Dolejšková (28).

"Klíčové dotazy jsou prakticky stejné. Kdy se můžu zaregistrovat na úřadu práce, jaké doklady si musím vzít s sebou na úřad práce, kam se mám obrátit, když mi šéf tvrdí, že nemá na výplaty," vypočítává Tomáš Breuer. "Volají ale třeba i podnikatelé. Chtějí znát možnosti jak získat dotace, za jakých podmínek a podobně anebo jestli se vyplatí zaměstnat zdravotně postižené,"

Kam, kdy a za kolik

* kdy volat - od pondělka do pátku čeká na dotazy okolo práce v call centru celkem čtrnáct lidí, kteří pracují ve dvou směnách

* kam volat - na číslo 844 844 803 je možné telefonovat od 8.00 do 20.00

* kolik to stojí - minuta hovoru z pevné sítě stojí 1,53 korun, z mobilu 4,50 korun.

Dotazy je možné posílat i e-mailem na adresu callcentrum@mpsv.cz

Zdroj: Blesk


Infoposel.cz - informační systém pro zdravotně postižené
Copyright © 2000-2024 Veleta, o.s.