Dnes je Pondělí, 17. května 2021, svátek má Přemysl
Kontaktní E-mail  

reklama - Sdružení Veleta, o.s.Reklama
 Články   Legislativa   Pomůcky   Adresář služeb   Poradna   Periodika   Servis pro NNO   Diskuse   Ankety   Kontakty  


Vyhledávání

 
hledat v textech článků
pouze ve zvolené rubrice

 
Rubriky

Akce
Auto-moto
Bariéry
Bydlení
Finance
Internet
Inzerce
Jak na to
Legislativa
Literatura
Média
Názory
O nás
Politika
Pomůcky
Poradna
Příběhy nevidomých
Rozhovory
Servis pro NNO
Granty
Škola občanské iniciat...
Vzdělávání
Služby
Sport
Stalo se
Volný čas
Vzdělávání
Zajímavosti
Zaměstnávání
Zdraví
 
Nejčtenější články

 
Naposledy přidané

 
Info E-Mail

Máte-li zájem přijímat novinky našeho webu, zaregistrujte se.

 
   odhlásit

Počet odběratelů: 1219
 
Webinfo


 

17.12.2002, 17:06 - rubrika " Servis pro NNO > Vzdělávání "
PUBLIC RELATIONS - JAK ZÍSKAT DŮVĚRU VEŘEJNOSTI

KURZ JE URČEN: Všem profesionálním pracovníkům neziskových organizací, kteří se věnují práci s veřejností, komunikují s novináři a zabývají se prezentací své organizace (PR pracovníci, fundraiseři, vedení organizace, vedoucí pracovníci programů).

CÍL PROGRAMU: zvýšení profesionality v oblasti public relations u vybrané skupiny pracovníků NNO.

TERMÍNY KONÁNÍ KURZU:
Brno: únor 2003 - červen 2003 (13.-14.2.,13.-14.3.,17.-18.4., 29.-30.5., 12.-13.6. 2003)
Na přihlášce zaškrtněte, kterého z kurzů se chcete zúčastnit.

OBSAH KURZU:
Výuka je rozdělena do pěti tématických bloků, zahrnujících výběr témat ze základních oblastí public relations.

Blok č. 1 Úvod (14 hodin)
  • Co jsou to public relations

  • kdo z organizace pracuje s veřejností

  • jaké jsou druhy veřejnosti

  • PR audit - kriteria analýzy současného stavu

  • PR strategie - definování cílové skupiny, plán komunikace a volba komunikačních prostředků.


Blok č. 2 - Propagační materiály (14 hodin)
  • Typy propagačních materiálů

  • grafika a její možnosti při vytváření obrazu organizace, Corporate Identity

  • výroční zpráva jako důležitá součást prezentace (obsah, grafické ztvárnění)

  • minimum správného focení

  • akce jako prostředek prezentace


Blok č. 3 - Prostředky osobní komunikace (14 hodin)
  • Analýza posluchačů a definice cílů prezentace

  • struktura a obsah prezentace

  • jak nás vidí druzí; práce s pomůckami; video nácvik + hodnocení; plán osobního rozvoje,

  • jazykové schopnosti, nonverbální komunikace; video nácvik + hodnocení.


Blok č. 4 - Média (14 hodin)
  • Přehled typů médií a pro prezentaci NNO vhodných rubrik a pořadů

  • tisková zpráva a tisková konference

  • "jak to chodí v médiích ve skutečnosti" - jak nabídnout své téma a zásady spolupráce

  • reklama a její využití v PR (rozdíly a shody se zásadami PR), spolupráce s reklamní agenturou


Blok č. 5 - Moderní prostředky PR (14 hodin)
  • Prezentace neziskové organizace na internetu

  • prezentace v MS PowerPoint, cvičení na počítačích

  • webdesign

  • o by měl laik vědět při spolupráci s profe-sionálem.


FORMA KURZU:
Kurz se skládá z pěti dvoudenních setkání:
1. den výuka od 10.00 do 18.00
2. den výuka od 9.00 do 14.00
Celkový rozsah kurzu 70 hodin.
Maximální počet účastníků kurzu šestnáct osob. Blok č.3 a č.5 realizován ve dvou skupinách po osmi účastnících.

ÚČASTNICKÝ POPLATEK: 6 900 Kč
Kurz byl podpořen ze zdrojů Evropské unie v rámci národního programu Phare, program Rozvoje občanské společnosti.

JAK SE MŮŽETE PŘIHLÁSIT? Termín uzávěrky pro podání přihlášek je:
6. 1. 2003 obálku označit heslem " PR - Brno"
13.1.2003 rozesílka výsledků přijímacího řízení a bližších informací pro přijaté

Přihlášky přijímá AGNES, Jelení 196/15, 118 00 Praha 1, Kontaktní osoba: Jan Polouček

Zdroj: Vlastní zpráva
Zpet ZpětTisk upravit pro tisk
 
Komentáře ke článku
Infoposel.cz nezodpovídá za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo smazat ty příspěvky, které budou obsahovat vulgární výrazy nebo poškozovat dobré jméno tohoto webu.
 
Žádné.
 
Jaký je Váš názor?

 
Do pole "kontrolní kód" opište prosím číslo z následujícího obrázku
kontrolní kód

Kontrolní kód :

Copyright © 2000-2021 Sdružení Veleta, o.s., Developed by Robert Zaborowski, Pulzní magnetoterapie