Dnes je Pondělí, 17. června 2019, svátek má Zbyněk
Kontaktní E-mail  

reklama - Sdružení Veleta, o.s.Reklama
 Články   Legislativa   Pomůcky   Adresář služeb   Poradna   Periodika   Servis pro NNO   Diskuse   Ankety   Kontakty  


Vyhledávání

 
hledat v textech článků
pouze ve zvolené rubrice

 
Rubriky

Akce
Auto-moto
Bariéry
Bydlení
Finance
Internet
Inzerce
Jak na to
Legislativa
Literatura
Média
Názory
O nás
Politika
Pomůcky
Poradna
Příběhy nevidomých
Rozhovory
Servis pro NNO
Granty
Škola občanské iniciat...
Vzdělávání
Služby
Sport
Stalo se
Volný čas
Vzdělávání
Zajímavosti
Zaměstnávání
Zdraví
 
Nejčtenější články

 
Naposledy přidané

 
Info E-Mail

Máte-li zájem přijímat novinky našeho webu, zaregistrujte se.

 
   odhlásit

Počet odběratelů: 1218
 
Webinfo


 

06.02.2004, 07:46 - rubrika " Servis pro NNO > Vzdělávání "
Pozvánka na seminář "Práce s médii"

Jednodenní seminář "Práce s médii", který je určen všem pracovníkům neziskových organizací, kteří se věnují práci s veřejností, komunikují s novináři a zabývají se prezentací své organizace (PR pracovníci, fundraiseři, vedeni organizace, vedouci pracovnici programů).

Místo setkání: AGNES, Jelení 15, Praha 1, (zastávka tramvaje 22, 23 Brusnice).

Termín a čas: 16. 2. 2004, 9:00 – 15:00 hod.

Lektor: Marek Jehlička - pětiletá praxe v médiích jako novinář, tiskový mluvčí sdružení ARNIKA

Obsah: Výuka je rozdělena do tří bloků:

1) Jak prorazit do médií

Prozradíme Vám několik triků, které z běžné události dělají mediálně zajímavou zprávu. Poradíme Vám jak docílíte toho, aby novináři začali o vašem tématu psát. Zasvětíme Vás do způsobů práce jednotlivých médií a dozvíte se, která témata kam nabízet. Budete vědět jak připravit podklady a nalákat novináře, aby vaše téma přijal za své. Řekneme Vám něco o novinářské povaze a poradíme jak své téma vhodně nabídnout, a čím naopak můžete novináře odradit.

2) Jak účinně spolupracovat s tiskem

Díky pětileté praxi lektora v českých médiích proniknete do redakčního zákulisí, kde se každý den vytváří obraz světa. Dozvíte se jak novináři pracují a podle čeho vybírají své priority. Zkušenosti někdejšího novináře a nynějšího poradce na public relations pro Vás budou neocenitelnou výhodou při budování Vašich vztahů s novináři. Naučíme Vás jak získat pozornost tisku, jak si ji udržet a co je důležité pro to udělat. Poradíme Vám triky, které na novináře fungují. Nastíníme Vám hrozby, které na Vás v mediálním světě čekají a řekneme Vám, jak se vyvarovat chyb. Novináři jsou velmi zvláštní skupinou obyvatelstva. Vymykají se většině obvyklých pravidel a není snadné je zaujmout. Po absolvování školení budete vědět jak na ně.

3) Jak napsat dobrou tiskovou zprávu

Rozdíl mezi dobrou a špatnou tiskovou zprávou rozhoduje o velikosti šance dostat Vaše sdělení k veřejnosti. I když je zpráva naprosto perfektní, je ve hře mnoho faktorů, které ji mohou diskvalifikovat: vypukla chřipková epidemie, sněhová kalamita, do města přijela známá celebrita… a pozornost tisku je pryč. Poradíme Vám, jak napsat tiskovou zprávu tak, aby se pro novináře stala zajímavým tématem ke zpracování. Dozvíte se jak správně zvolit titulek, aby novináře zaujal; co napsat do perexu; jaké náležitosti má tisková zpráva mít; co dávat do příloh; jak správně členit odstavce a mnoho dalších užitečných věcí, které výrazně zvýší šance, že se Vaše zpráva dostane druhý den do novin, a Vaše téma budou probírat rozhlasové a televizní stanice. Součástí školení je praktické cvičení.

Písemný materiál z našeho školení pro Vás bude ideálním průvodcem mediální džunglí

Cena: 500 Kč, platba na místě nebo fakturou

Přihlášku zašlete (nejlépe e-mailem na poloucek@agnes.cz) do 13. 2. 2004

Rádi odpovíme na Vaše dotazy
Jan Polouček

AGNES
tel: +420 233 359 259
mobil: +420 603 533 366
Jelení 15, Praha 1, 118 00
IČO: 67778143
www.agnes.cz

Zpet ZpětTisk upravit pro tisk
 
Komentáře ke článku
Infoposel.cz nezodpovídá za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo smazat ty příspěvky, které budou obsahovat vulgární výrazy nebo poškozovat dobré jméno tohoto webu.
 
Žádné.
 
Jaký je Váš názor?

 
Do pole "kontrolní kód" opište prosím číslo z následujícího obrázku
kontrolní kód

Kontrolní kód :

Copyright © 2000-2019 Sdružení Veleta, o.s., Developed by Robert Zaborowski, Pulzní magnetoterapie